Meklēšana

2009. gada 16. augusts

Varbūt kāds var palīdzēt?

Man te radušās dažas ķibeles. Nekādi nespēju atrast Humulus lupulus. Jā, jā- parastos apiņus. Vieni znatoki man sakās, ka esot jāmeklē mežos alkšņu tuvumā vai upmalās, otri sakās, ka esot jāmeklē pa aptiekām. Citi esot redzējuši tirgū. Man nav nācies redzēt. Tā kā Liepājā upju nav, bet lapkoku meži ir krietni aiz varoņpilsētas mūriem, man atliek paļauties, ka šajā pasaulē ir gudrāki ļaudis, kas šos ārkārtīgi retos Humulus lupulus prot atrast un salasīt. Ja nu tomēr, kāds ir gatavs nākt talkā ar padomu, būšu ļoti laimīgs saņemt kādu ziņu uz e-pastu: aigars.prusis@gmail.com.

Tad vēl es meklēju kādu zinātāju, kas darbojies ar sekojošām lietām- Sigma 15mm F2.8 EX DG Fisheye Diagonal un TC-20E II telekonverteri. Neviens no man zināmo loka šos verķīšus izmantojis nav. Gribu šo to paprasīt, izzināt. Esmu meklējis pa www, bet tādu dvēselisku skaidrojumu neesmu radis. Kas gudrāks, uzrakstat uz uz e-pastu: aigars.prusis@gmail.com. Jau iepriekš esmu pateicīgs!

P.S. Jau visai drīz ar saturīgiem skaidrojumiem augstāk pieminēto fotoloriņu sakarā man atrakstīja Jānis no http://foto.pudele.com/. Paldies Jānim! Arī viņa blogs, kurā ļoti daudz informācijas par Nikon, ir vienkārši superīgs!

Nav komentāru: