Meklēšana

2010. gada 1. maijs

Maiju sagaidot

Sākot jauno mēnesi, pamanīju, ka mans raksts "Georga lentītes?" ļoti, ļoti korektā un literārā valodā ir iztulkots krieviski. Milzum milzīgs paldies man nezinām censonim, kurš paveica šo darbiņu. Diemžēl manas krievu valodas zināšanas jau sen nav tik spīdošas, lai paveiktu ko tik svarīgu bez citu atbalsta. Ja par to pašu tēmu, tad iesaku izlasīt šo: http://mnja.livejournal.com/16496.html

Otrā lieta, ko vēlos atgādināt, ir mana individuālā akcija "Sarkanbaltisarkanā lentīte". Šīs iniciatīvas ietvaros individuāli esmu izplatījis ap 60 metriem puslīdz vienādi sagrieztu sarkanbalti sarkano lentīšu. Patreiz manos krājumos vēl ir 100 metri, ko līdz 4. maijam grasos izdalīt. Visticamāk, ka lielāko daļu sanāks izdalīt Liepājā, Rožu laukumā 4. maija koncerta laikā. Ar lielu prieku varu darīt zināmu, ka šogad pa Liepāju kursē mašīnas, kuras rotā šīs lentītes. Un to redzot, sirds gavilē. Tādēļ esmu nolēmis šo iniciatīvu atkārtot arī turpmāk. Priecāšos, ja kāds liepājnieks mani atbalstīs (organizācijas ar politisku virzienu gan mani lūdzu netraucēt).

Visbeidzot pie interesantām lietām iesaku noskatīties Jura Paidera runu prokuroru sakarā. Ļoti, ļoti nopietna viela pārdomām. Bez tam labs paraugs mūsu flegmatiskajiem politikāņiem, kā vajag uzvesties kameru priekšā.

Nav komentāru: