Meklēšana

2009. gada 22. maijs

Kad beidzot to odžu perēkli izkratīs pa lielam?

Šodien TVNET portālā izlasīju LETA ziņu, ka, īstenojot Valsts policijas reģionālo reformu, tiks izveidotas piecas reģionālās pārvaldes. Atkal skan gaužām dramatiskas runas, ka reformu rezultātā simtiem policijas darbinieku palikšot bez darba. Es tam nepiekrītu, jo policijas Latvijā viennozīmīgi ir daudz par daudz. Taču ne par to.
Vakar- 21. maijā ziņu par daudzo pārvalžu likvidēšanu paspēja publiskot Iekšlietu ministre Linda Mūrniece Latvijas Radio 1. Un tagad, lūdzu, uzmanību! Te mana reformas interpretācija jau 23. aprīlī: ''[...] 26 reģionālo Valsts policijas pārvalžu un 26 augsti atalgotu pārvalžu priekšnieku vietā vietā jāizveido piecas novadu prefektūras- Rīgas, Latgales, Zemgales, Vidzemes un Kurzemes ar pieciem novadu prefektiem[...]". Es, protams, nesaku, ka par to policijas reformu esmu runājis agrāk par iekšlietu ministri vai kādu augstu policijas amatpersonu. Taču mani kas cits dara uzmanīgu: es, būdams absolūts iekšlietu diletants, spēju pateikt un izdomāt to pašu, ko lemj un analizē cilvēki, kuri nēsā pītus pagonus, lepni sevi dēvē par ģenerāļiem, pulkvežiem un priekšniekiem, vada visādus štābus, galvenās pārvaldes un struktūras, kamēr es tā starp citu tikai piesēžos pie datora. Vai esmu apdāvināts ar hipnotiskām spējām? It kā jau nē. Varbūt esmu ļoti gudrs? Kaut nu tā būtu... Tātad, mans subjektīvais secinājums, ka iekšlietu sistēmu vada un valsts augstākajās iestādēs kopumā ilglaicīgi strādā diletanti un sliņķi. Vai gluži vienkārši- parazīti. Jo kā tas var būt, ka kopš 1991. gada Latvijā par policiju joprojām tiek dēvēts milicijas klons ar nelielām ārējām korekcijām? Kā tas var būt, ka kopš Latvijas neatkarības atjaunošanas lielākās izmaiņas policijā ir mašīnu krāsojums, formas vai kāda augstu amatpersonu rotācija amatos? Bet vēlāk brīnāmies, ka pensionējies Drošības policijas šefs izrādās praktizējošs barkašovietis, kas to vien vēlējies, kā iznīcināt Latvijas neatkarību...

1 komentārs:

Anonīms teica...

Dikti sakarīgi un elementāri ja godīgi.
Vēlētos vienīgi citēt vienu antīkās grieķijas filozofu Sokrātu "Es zinu tikai to ka nezinu neko."
Tā pat kā viss pārējais ģeneālais šajā pasaule ir vienkārš bet grūti saskatāms it sevišķi ja neskatamies no malas aplūkojot visas piramīdas škautnes.