Meklēšana

2009. gada 24. augusts

Liepājā svarīgs notikums

Šodien manās rokās nonāca ilgi gaidītā grāmata ''Oskara Kalpaka tilts Liepājā'', kuras autors ir Aigars Štāls. Palielīšos, ka grāmatā autors ievietojis arī divas fotogrāfijas, kuras uzņēmis esmu es.
Tā kā esmu iemīļojis Kalpaka tiltu bildēt, aiz nepacietības apsēdos un visu grāmatu izlasīju burtiski divu stundu laikā. Negaidīju. Aizrāva. Raitās valodas un daudzo vēsturisko faktu dēļ, kurus nezināju, grāmata raisīja interesi. Tādēļ man neatliek nekas cits, kā aicināt tos, kuriem interesē vēsture, grāmatu iegūt savā īpašumā.
Bet tas vēl nav viss. Kā zināms, tad 28. augustā 18.30 notiks svinīgā Kalpaka tilta atklāšana. Pirms tam uz tilta pusi virzīsies gājiens, kurā obligatoriski jāpiedalās pilnīgi visiem. Arī es tur iešu. Tiem, kas tur netiks, vēlāk sagatavošu fotoreportāžu.
P.S. Te mazliet Kalpaka tilta bildes: http://www.poga.lv/photos/aigarsp/sets/set:30666/.

Nav komentāru: